region  Českomoravská vrchovina
oblast  Žďárské vrchy
sektor  Pasecké skály
KOZÍ STĚNKA
Na tuto skálu není žádné omezení lezení. Prvovýstupy jsou možné jen po předchozím souhlasu OP.
poznámka: Z stěna Kozí věže
[17] KŮRKA, 3 (UIAA), 28. 10. 1955, V. Hron, Aleš Zavadil. Za balvanem ze vklíněného kamene přes oblé břicho k patě ostrého žebírka a po něm na začátek římsy (Kozí lávka). Stěnkou pod nevýrazné žebro (doprava běží spára Lanovky), zleva přes převisek na žebro, po něm vzhůru a plotýnkami vpravo od hrany na levý okraj vrcholového plató.
Poznámka: (Kozí lávka A.Zavadil 1950)
[18] PILÍŘEK, 4 (UIAA), 21. 4. 1983, P. Fiala, J. Poukarová. Po pilíři mezi Kůrkou a Balkónkem na vrchol.
[19] LANOVKA (PEC), 4 (UIAA), 9. 7. 1956, Aleš Zavadil. Pod ostré žebírko (jako Kůrka) na začátek římsy (Kozí lávka) a stěnkou vpravo od hrany ke skobě. Od ní rukama šikmo doprava po převislé spáře (nohy na tření), před jejím koncem přehmátnutí do vyšší spáry a překrok přes hranu do vhloubení v cestě Balkónek. Z vhloubení šikmo doprava spodem přes ploché břicho na římsu, šikmo doleva na horní římsu a přes nízký stupínek na vrchol.
[20] BALKÓNEK (PECEN), 4- (UIAA), 20. 6. 1957, Aleš Zavadil. Po liště šikmo doleva a stěnkou na římsu (Kozí lávka). Stěnkou pod převislý blok. Přes něj v.t. do vhloubení. Z něho šikmo doleva do stěnky a jí po úzkých římsách na vrchol.
[21] DIRETKA (PASECKÁ DIREKTA), 3+ (UIAA), 1953, Aleš Zavadil. Mezi dvěma výklenky stěnkou na úzké lišty. Přes dva otvory a členitou stěnkou pod převisek a přes něj (kruh) na skloněnou římsu. Šikmo doleva podél spárky na horní římsu a přes stupínek nahoru.
[22] ČOKOLÁDA, 3+ (UIAA), 1952, Aleš Zavadil. Před vchodem do tunelu přes výklenek šikmo doprava stěnkou t. na skloněnou římsičku a hladkou stěnou nad mechovým koutem pod převisek. Přes něj v.t. vzhůru pod strůpek a po liště šikmo doleva přes ploché břicho na skloněnou plochou římsu. Svislou stěnkou vlevo od zobáku (Dort) na římsu a přes stupínek na vrchol.
[23] DORT, 2 (UIAA), 1950, Aleš Zavadil. Převislým koutem u ústí tunelu do mechového kouta. Komínkem vzhůru přes převis a doleva přes vklíněný kámen a špici zobáku na římsu a na vrchol.
Varianta: Tunelová
Z tunelu komínkem vzhůru, průlez oknem a dále Dortem na vrchol.
F.Trefulka 29.5.2004
[24] VĚŠÁK, 3+ (UIAA), 1952, Aleš Zavadil. Vlevo od pravé čelisti vchodu do rozsedliny na plošinku a stěnkou zleva na temeno pilíře.
[25] STRÁŽNÝ, 5 (UIAA), 7. 5. 1979, Jiří Vostrčil, Aleš Zavadil. Zprava po ostré hraně pod převislý špičatý blok a v.t. zleva na jeho temeno.
[26] KOLOVADLO, 2 (UIAA), 1952, Aleš Zavadil. Věšákem pod spodní převislý bloček, kolem něho překrok přes hranu doprava, další překrok pod převislým bločkem a šikmo doprava přes hladkou plotnu do sedýlka.
[26a] TRAVERZNÍK, 5 (UIAA), 20. 8. 1998, Pavel Hartmann. Nástup na náhorní straně u stromu, traverz JZ stěnou přes kruh Diretky k římse Kůrky a dále pod převisem Zub času. Traverz pokračuje vlevo přes převis (nýt Odvedenecké) a přes cesty Rigo, Státnice a Oltář na římsu Čertovy cesty. Vlevo přes kout (Sejr) a šikmo vlevo cestou The Wall (nýt) na plošinu. Z ní přímo do sedla ke stromu.
[26b] KRÁTKÁ, 2 (UIAA), Ze sedla na vrchol Kočičí věže.